onsdag 21. oktober 2009

Kiel

Avgang: Vi dro fra Brumunddal rundt 08.50. Da var vi i Oslo ca 1 1/2 time før vi måtte, så da tok vi drosje ut til Hjortneskaia. Vi kjøpte frokost mens vi satt der og venta. Etter nesten 2 timer venting der kom vi endelig på båten.

Utsikt fra båten

Oslo-Kiel: På vei ned gjorde vi egentlig ikke så alt for mye. Gikk rundt på båten, tok 250 bilder ca. og spiste på en fin restaurant. Dessuten kjøpte jeg meg fine, varme tøfler :D

Kiel: Klokka 10 tirsdag morgen ankom vi Kiel. Vi gikk på et kjøpesenter der og fikk tak i gode, varme jakker, kjøpte noe å drikke og satt ute der i 5 minutter. Så gikk vi tilbake til båten. Mens vi ventet på å dra derfra, gjorde vi ingenting som jeg kan huske. Gikk gjennom "gågata" på båten og satt på lugaren bare.

Tysk skilt


Kiel-Oslo: Det skjedde egentlig ikke så mye på det strekket. Gjorde stortsett det samme som turen ned. Men på vei opp kjøpte vi også godteri.. Jeg kjøpte så jeg kommer til å ha fram til neste jul, med tanke på hvor lite goderi jeg egentlig spiser. Jeg kjøpte meg også et pennal, så da kan Hege-Elise få tilbake sitt :)


Ankomst Oslo: Da vi kom til Oslo igjen i dagtidlig ble jeg veldig skuffa. Det var grått vær! Det er en ting jeg ikke har nevnt, og det er at vi har, som jeg ve, hatt fint vær hele turen. Skikkelig nedtur å komme hjem. Men uansett.. Vi bestemte oss for å gå til Oslo S.. Det var lenger enn jeg trodde, men det var godt å gå litt. Så tok vi toget hjem derfra, og jeg var hjemme igjen klokka 14.00 :)

Takk for turen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar